6 nejlepších e-mailových nástrojů. Který je nejlepší?

V dnešní době je k dispozici celá řada aplikací pro hromadné rozesílání e-mailů. Může se zdát, že jde přece jen o posílání zpráv, ale to dnes nestačí. Je hodně dalších faktorů, které je zapotřebí mít a používat je, aby jste e-mail marketing dělali jinak, lépe a odlišili se od konkurence.

Než si představíme některé české a zahraniční nástroje, tak je důležité si položit otázku ve výběru “Co vlastně od takového nástroje potřebuji, aby uměl?” I v tomto případě je velký rozdíl v uživatelích. Někteří chtějí vytvořit email, poslat jej, podívat se na statistiku otevřenosti a víc je nezajímá. Pak jsou uživatelé, kteří chtějí segmentovat (filtrovat), automatizaci, a/b testování, integrace na CRM, e-shopové moduly atd. A v neposlední řadě, jak mají vyřešeno GDPR. Ve většině případů aplikace pro rozesílání hromadných e-mailů toho umí více a uvedenými funkcemi disponují. Mnohdy, ale záleží na detailech, uživatelském prostředí, servisu a také ceně, která rozhoduje, pro jakou aplikaci se rozhodnete. Proto je dobré se prvně na některé podívat a zjistit, jak Vám budou vyhovovat. Nejhorší co se Vám můžete stát je, že po nějakém čase se budete muset poohlížet po jiném nástroji a celý proces nastavování, vytváření e-mailů, export/import adres, dat dělat vše znovu a sžívat se s novým nástrojem. A proto dnes Vám dám pár tipů na nejpoužívanější nástroje v Česku a zahraničí.

Loga emailových aplikací

České nástroje

SmartEmailing

+ zákaznický servis
+ doručitelnost (vlastní odesílací modul)
+ GDPR (vlastní řešení)
+ posílání SMS, personalizace, segmentace, integrace

– e-shopové funkce nejsou k dispozici

www.smartemailing.cz

Mailkit

+ 5 individuálních verzí účtu
+ 7 jazykových verzí účtu
+ dynamický obsah, personalizace, segmentace
+ remarketing

– vyšší pořizovací cena
– určen spíše pro velké firmy, agentury

www.mailkit.eu

Clipsan

+ e-mailing, CRM a prodejní nástroj v jednom
+ tvorba landing pages
+ tvorba webinářů přes GoTo Webinar

– antispamová kontrola
– pro některé uživatele, že se jedná o multifunkční aplikaci (CRM, e-mailing, Affiliate, prodej)

www.clipsan.com

Zahraniční nástroje

MailChimp

+ do 2000 adres účet zdarma
+ 24/7 podpora
+ e-shopové řešení – opuštěný košík, kategorizace nákupu, kategorizace zákazníka
+ lead scoring, automatizace, integrace

– složitější nastavování
– angličtina
– zákaznický servis

www.mailchimp.com

Mailerlite

+ do 1000 adres zdarma bez omezení funkcí
+ skvělé uživatelské prostředí
+ automatizace, landing pages, integrace
+ cena

– angličtina
– lead scoring
– dynamický text v emailech

www.mailerlite.com

GetResponse

+ tvorba landing pages a webinářů
+ více jak 500 e-mailových šablon
+ propracované webové formuláře
+ snadný editor na vytváření automatizace

– angličtina
– vyšší cena při větším počtu adres

www.getresponse.com

Pár slov na závěr

Jak můžete vidět, tak nástrojů/aplikací je celá řada, která se specializuje na jiný druh koncového uživatele. Za zmínku stojí z českých aplikací ještě Ecomail, Crystamails nebo Mail komplet. U zahraničních aplikací je toho více Aweber, CampaignMonitor, Madmimi, Active campaign a další. Tak jak to většinou bývá i zde, každá aplikace má své plusy i mínusy.

Budu moc rád za vaše postřehy, zkušenosti, případně další nástroje, které jsem zde neuvedl. Uvedl jsem zde nástroje, které mi prošly přes ruce a mohl si je odzkoušet a udělat nějaké základní srovnání.

6 nejlepších e-mailových nástrojů. Který je nejlepší?
5 (100%) 1 Hodnocení
Jirka Svoboda
E-mailový mág, podporák, testér. E-mail marketing v online světě je dokonalá kombinace, která mě fakt baví a dává smysl.
Komentáře
  1. Ordercustomessay napsal:

    Hehe 😀 Moc ti děkuji 🙂

  2. Suchita napsal:

    Thanks so much for the post.Really thank you! Great.

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře.