Domů » Blog

Blog

Blog

Snadné podnikaní přes internet je mýtus - Kluci v praxi

Snadné podnikání přes internet je mýtus

Už jste se s tím setkali? S takzvanými online podnikateli, info podnikateli nebo jen podnikateli přes internet? Prostě se skupinou lidí, která vydělává přes internet? Prodávají kurzy nebo své produkty, které by bez online světa pravděpodobně nikdy nevznikly. Často se toto podnikání označuje za snadný druh výdělku, kde nehnete ani prstem a na bankovním účtu podnikatele to vypadá jako...

Celý článek

Novinka v Google Search Console: Sjednocení návštěvnosti webových stránek na kanonických adresách URL

Den poté, co Google oznámil novinku týkající se přehledu výkonu stránek, kde se všechna data budou řadit pouze kanonickým URL, provedl danou aktualizaci a implementoval  změnu do Google Search Console. Co to pro nás všechny znamená? Když se přihlásíte do Search Console a kliknete na tlačítko “Výkon”, které se nachází hned pod “Přehledem”, tak uvidíte novou zprávu: “Data o výkonu nyní...

Celý článek

Chystají se velké změny v optimalizaci rozpočtu pro inzerenty!

Facebook přichází s poměrně radikální změnou pro inzerenty. Změna se týká práce s optimalizací rozpočtu na úrovni sady reklam. Dopusod jsme byli zvyklí nastavovat rozpočet na úrovni sady reklam. Toto se však brzy změní! Stručně řečeno, již nebudete moci nastavit denní nebo dlouhodobý rozpočet na úrovni sady reklam, ale pouze pracovat s rozpočtem na úrovni kampaně. Facebook tuto změnu plánuje zveřejnit začátkem...

Celý článek

10 nejčastějších chyb při textování webu

Narážíme na to každou chvíli, až má člověk chuť vydrápat si oči z důlků. Dobře, zase tak šílené to není, ale i tak je na webech stále spousta chyb a prostoru, jak je vylepšit. Přinášíme vám těch 10 nejčastějších. 1. Tykání, vykání a styl jazyka Pokud píšete texty na web, je dobré si hned na začátku určit, jestli budete návštěvníkům tykat nebo vykat....

Celý článek

Nejčastější chyby při nahrávání obrázků na web

Jistě víte, že každý web se skládá ze spousty obrázků. Bylo tomu tak již od počátku webů. Každý web obsahoval spousty fotek nebo třeba jen ilustrací, ale byly tam. Jenže postupem času se obrázky staly stále kvalitnější a tím pádem i datově mnohem náročnější. Google proto po nějakém čase řekl „A dost!“. Neznamená to ale, že by obrázkům...

Celý článek

6 Skvělých SEO tipů pro správnou optimalizaci obrázků

Jedním z nejdůležitějších kroků v rámci SEO je optimalizace obrázků. Obrázky jsou jedním ze způsobů, jak na váš web přivést další relevantní přirozenou návštěvnost. Google totiž sám klade důraz na jejich správnou optimalizaci, a proto vytvořil doporučené postupy pro Google Obrázky. Chcete-li pomoci se základní optimalizací vašich obrázků, zde je 6 tipů, které vám s tím pořádně píchnou. 1. Používejte jedinečné obrázky,...

Celý článek

Jak si založit firemní Facebook?

Podnikáte a ještě nejste na Facebooku? Pojďme to změnit! Založení firemní facebookové stránky je opravdu velmi jednoduché a celý proces zabere pouze několik minut. Potřebovat budete osobní FB profil, fotografii na úvodní fotku a logo. Po přihlášení na svůj Facebook klikněte vpravo nahoře na šipku, která směřuje dolů a v menu vybereme Vytvořit stránku.    Následně vyskočí okno, kde si budete muset vybrat pro...

Celý článek

Co si můžeme odnést z vánočních reklam (kromě slzy dojetí)?

Vánoční reklamy jsou určitým “must have” velkých společností a značek, které si s jejich pomocí udržují svůj “společenský status” v očích lidí a zaručí, že jsou vidět v ten nejdůležitější prodejní čas v roce. A můžeme si z nich vzít hodně inspirace pro “běžný” marketing, kterému se jinak věnujeme po zbytek roku. Hlavně tedy, co se týče storytellingu. Tradiční porce lásky z obrazovek I když...

Celý článek

Jak měřit návštěvnost na webu díky Google Analytics

Máte svůj web? Fungují vám všechny stránky? A jak to víte? Dokud nebudete mít na svém webu měřící nástroj pro sledování návštěvnosti, nikdy nezjistíte, které stránky fungují a které ne. Nezjistíte ani, kolik lidi na vaše stránky přichází a kolik z nich ihned odejde. Jednoduše si můžete představit, že máte obchod a vy nevíte, jestli vám do něj chodí lidi nebo co se...

Celý článek

Novinka! Google zpřístupnil zobrazení událostí ve vyhledávání

Google před nedávnem vydal update, který by měl lidem pomoci se získáním informací o událostech v jejich okolí. V zahraničí toto rozšíření funguje již o něco déle, ale i tak se k nám dostalo poměrně rychle. Pojďme se na něj podívat. Stačí zadat do vyhledávače lokalitu + akce a dostanete výsledky podobné tomuto: V rámci SEO je tohle další možnost, jak se dostat...

Celý článek