Blog - Píšeme pro vás

10 tipů, kde se naučit SEO

Pokud se chcete dozvědět více o optimalizaci pro vyhledávače (SEO), budete muset hodně číst. A také i hodně učit. Ve skutečnosti jsou totiž nejlepší a nejúspěšnější SEO profesionálové ti, kteří zůstávají aktuální s nejnovějším vývojem. Na internetu se dá najít spoustu blogů a stránek, ale ne všechny musí zobrazit důvěryhodné informace. Proto, když čtete jakékoliv...

Návod: Jak mít dvě tlačítka na Facebook stránce?

Ještě než přistoupíme k dnešnímu článku, musím vás ač nerad upozornit na jednu velice nepříjemnou věc. Rozmohl se nám tady takový nešvar :-). Konkrétně jde o tlačítka na facebookové stránce, jelikož některé facebookové stránky mají místo jednoho tlačítka dokonce tlačítka dvě. A protože dvě je více, než jedna My na naší facebookové stránce v současné chvíli...

Jak napsat správně popisky na e-shop, tak aby prodávaly?

Ladíte texty na e-shop a nevíte jak je napsat tak, aby prodávaly co nejvíce? Rozdíl mezi špatným a skvělým popiskem může být až 30 % v konverzích, tak se mrkněte na tento článek, ať vám zbytečně neutíkají zákazníci. Udělejte si průzkum Důležité je dobře vědět, co prodáváte a komu. Možná si teď říkáte, že tohle...

Jak vytvořit správně tlačítka na webu?

Možná si říkáte, že vytváření tlačítek je přece naprosto jednoduchá věc. Ti z vás, co mají MioWeb nebo jinou šablonu na podobné bázi, to mají dost jednoduché. Přidají tlačítko, nastaví barvu, odkaz a je to. Podobné je to i u programování, vytvoříte obdélník, dovnitř vnoříte text a máte hotovo. Jenže nejde o to, jak se...

Jak správně vést komunikaci s klienty po e-mailu

Ať máte databázi kontaktů o několika stovek adres, případně o tisících či statisících, tak jedna ze základních a klíčových věcí pro kvalitní a účelovou komunikaci, je její způsob jak ji povedete. Pochopitelně, že nejsnadnější cesta je poslat všem, vše a nejlépe několikrát do týdne 🙂 Takto, prosím ne. Ať, už databázi adres máte nebo ji...

Lokální SEO tipy pro začátečníky

Lokální SEO se zaměřuje na výsledky vyhledávání v konkrétní lokalitě, kde se hledající uživatel vyskytuje. Uživatel může hledat kvalitní restauraci ve svém okolí, kadeřníka nebo otevírací dobu jakéhokoliv místního podniku. Nebo projíždí městem a dojde k nějakému problému s autem a potřebuje nutně najít nejbližší servis. V takovém případě byste měli být připraveni takového zákazníka...

Návod na tajný trik k Facebook reklamám

Nemám rád bulvární nadpisy a clickbaity, ale nemohl jsem si pomoci 🙂 Pokud tvoříte reklamy na Facebooku pravidelně, možná si myslíte, že většinu tajných triků znáte a nic vás už nepřekvapí. Já sám jsem myslel, že tato funkce je všeobecné známá, ale při nedávných debatách s kolegy z branže jsem zjistil, že řada z nich...

5 kroků, které musíte ujít, než se pustíte do textování webu

Otextovat web není žádná pohádka a rozhodně tam nestačí napsat jen něco, co má trochu hlavu a patu. Texty poutají pozornost návštěvníka a provádí jej. Mají svůj konkrétní účel a na to je potřeba pamatovat. Máme pro vás dvoudílný speciál, kde se na textování webu zblízka podíváme. Poznejte dobře svoji cílovou skupinu Ještě, než se...

6 důležitých pravidel pro landing page

Landing page nebo pokud chceme česky vstupní stránka. Mocný marketingový nástroj, který mění vaše návštěvníky ve vaše klienty. A to je i hlavním cílem těchto vstupních stránek. Mají návštěvníky zaujmout, navnadit a přesvědčit, aby nakonec zakoupili váš produkt. Nepočítejte s tím, že si vytvoříte produkt a všichni vám ho koupí, musí používat tyto vstupní stránky, kde...

Návod: Jak vložit Google mapy do webu

Poslední dobou se to hodně změnilo. Mluvím především o používání Google map. Dříve nám stačil jednoduchý API kód, který si vygenerujete za minutku a máte hotovo. To už je bohužel minulostí, protože Google překopal tyto služby a nově než si vše nastavíte, povolíte a ověříte, tak se připravte na zhruba 20 minut práce. Jelikož má...

  • Rubriky
  • Odběr novinek

    Po stisknutí tlačítka, vám přijde e-mail, kterým potvrdíte, že chcete odebírat e-maily vybraných témat.

    Jaké články z odboru vás zajímají?
    Vaše osobní údaje (e-mail a jméno) budeme (Your World s.r.o., IČ 05489679.) v rámci projektu Kluci v Praxi zpracovávat pouze za účelem zasílání newsletterů se zajímavým obsahem z oblastí, které si vyberete v souladu s platnou legislativou a zásadami ochrany osobních údajů. Svůj souhlas se zasíláním a zpracováním osobních údajů můžete kdykoli odvolat prostřednictvím odhlašovacího odkazu v každé kampani. Více zde