Domů » Blog » Page 2

Blog

Blog

WordPress 5.0 přináší revoluci pro psaní článků

Nová verze WordPressu nese název Gutenberg. Již několik měsíců se tato verze testuje a přiznám se, že i když jsem jí zkoušel cirka před dvěma měsíci, tak ani dnes, tedy podruhé, jsem jí nepřišel na chuť. Chce to ale nejspíše jen čas. A co je v této verzi vlastně tak extra? Nová verze WordPressu totiž přináší jednu zásadní změnu pro...

Celý článek

Tento rok se Facebooku opravdu nepovedl…

V roce 2018 neměl Facebook ani týden bez nějakého soudního skandálu. Myslím si, že v této společnosti se bude čas dělit na „před americkými volbami“ a „po amerických volbách“. Jelikož spousta problémů vyplavala na povrch až právě poté, kdy byl Donald Trump zvolen za prezidenta Spojených států amerických. Je však spousta věcí, o kterých se v médiích nemluví, a proto jsem si udělal...

Celý článek

5 copíků, kteří vám ukážou jak začít s psaním (a být nejlepší)

Copywriting je obor, který se velmi těžko studuje na kterékoliv vysoké škole. K jeho zvládnutí je ale nějaké to (samo)studium nutné. Připravil jsem si pro vás 5 inspirativních osobností, kteří mě svou prací, knihami a blogy naučili nejvíce z copywriterského řemesla (Když nepočítám ty tisíce napsaných normostran a zkušeností. Ale to přišlo až později). Nejlepší copywriter Správný copík se ohání...

Celý článek

Jakou barvu zvolit pro svůj brand?

Barvy, respektive psychologie barev je pro mnohé velká neznámá. Jde o téma, o kterém se příliš nemluví a zabývají se jím pouze grafici. Ti většinou řeší, jak má působit logo, které tvoří nebo jak má působit web, na kterém pracují. Barva nám totiž mnohdy podvědomě řekne, co si o webu nebo projektu máme myslet. Barvou dokážeme vyjádřit naše pocity i emoce...

Celý článek

10 tipů, kde se naučit SEO

Pokud se chcete dozvědět více o optimalizaci pro vyhledávače (SEO), budete muset hodně číst. A také i hodně učit. Ve skutečnosti jsou totiž nejlepší a nejúspěšnější SEO profesionálové ti, kteří zůstávají aktuální s nejnovějším vývojem. Na internetu se dá najít spoustu blogů a stránek, ale ne všechny musí zobrazit důvěryhodné informace. Proto, když čtete jakékoliv SEO tipy nebo rady online, měli...

Celý článek

Návod: Jak mít dvě tlačítka na Facebook stránce?

Ještě než přistoupíme k dnešnímu článku, musím vás ač nerad upozornit na jednu velice nepříjemnou věc. Rozmohl se nám tady takový nešvar :-). Konkrétně jde o tlačítka na facebookové stránce, jelikož některé facebookové stránky mají místo jednoho tlačítka dokonce tlačítka dvě. A protože dvě je více, než jedna My na naší facebookové stránce v současné chvíli máme jenom jedno tlačítko a v dnešním článku...

Celý článek

Jak napsat správně popisky na e-shop, tak aby prodávaly?

Ladíte texty na e-shop a nevíte jak je napsat tak, aby prodávaly co nejvíce? Rozdíl mezi špatným a skvělým popiskem může být až 30 % v konverzích, tak se mrkněte na tento článek, ať vám zbytečně neutíkají zákazníci. Udělejte si průzkum Důležité je dobře vědět, co prodáváte a komu. Možná si teď říkáte, že tohle všechno už dávno dobře znáte. Může...

Celý článek

Jak vytvořit správně tlačítka na webu?

Možná si říkáte, že vytváření tlačítek je přece naprosto jednoduchá věc. Ti z vás, co mají MioWeb nebo jinou šablonu na podobné bázi, to mají dost jednoduché. Přidají tlačítko, nastaví barvu, odkaz a je to. Podobné je to i u programování, vytvoříte obdélník, dovnitř vnoříte text a máte hotovo. Jenže nejde o to, jak se tlačítka vytváří, ale jak je vytvořit,...

Celý článek

Jak správně vést komunikaci s klienty po e-mailu

Ať máte databázi kontaktů o několika stovek adres, případně o tisících či statisících, tak jedna ze základních a klíčových věcí pro kvalitní a účelovou komunikaci, je její způsob jak ji povedete. Pochopitelně, že nejsnadnější cesta je poslat všem, vše a nejlépe několikrát do týdne 🙂 Takto, prosím ne. Ať, už databázi adres máte nebo ji postupně budujete, je potřeba vědět koho...

Celý článek

Lokální SEO tipy pro začátečníky

Lokální SEO se zaměřuje na výsledky vyhledávání v konkrétní lokalitě, kde se hledající uživatel vyskytuje. Uživatel může hledat kvalitní restauraci ve svém okolí, kadeřníka nebo otevírací dobu jakéhokoliv místního podniku. Nebo projíždí městem a dojde k nějakému problému s autem a potřebuje nutně najít nejbližší servis. V takovém případě byste měli být připraveni takového zákazníka oslovit, a proto je nutné optimalizovat podnik v lokálních...

Celý článek