Domů » Blog » Page 2

Blog

Pravidelně pro vás píšeme

WordPress 5.0 přináší revoluci pro psaní článků

Nová verze WordPressu nese název Gutenberg. Již několik měsíců se tato verze testuje a přiznám se, že i když jsem jí zkoušel cirka před dvěma měsíci, tak ani dnes, tedy podruhé, jsem jí nepřišel na chuť. Chce to ale nejspíše jen čas. A co je v této verzi vlastně tak extra? Nová verze WordPressu totiž...

Celý článek

Tento rok se Facebooku opravdu nepovedl…

V roce 2018 neměl Facebook ani týden bez nějakého soudního skandálu. Myslím si, že v této společnosti se bude čas dělit na „před americkými volbami“ a „po amerických volbách“. Jelikož spousta problémů vyplavala na povrch až právě poté, kdy byl Donald Trump zvolen za prezidenta Spojených států amerických. Je však spousta věcí, o kterých se...

Celý článek

5 copíků, kteří vám ukážou jak začít s psaním (a být nejlepší)

Copywriting je obor, který se velmi těžko studuje na kterékoliv vysoké škole. K jeho zvládnutí je ale nějaké to (samo)studium nutné. Připravil jsem si pro vás 5 inspirativních osobností, kteří mě svou prací, knihami a blogy naučili nejvíce z copywriterského řemesla (Když nepočítám ty tisíce napsaných normostran a zkušeností. Ale to přišlo až později). Nejlepší...

Celý článek

Jakou barvu zvolit pro svůj brand?

Barvy, respektive psychologie barev je pro mnohé velká neznámá. Jde o téma, o kterém se příliš nemluví a zabývají se jím pouze grafici. Ti většinou řeší, jak má působit logo, které tvoří nebo jak má působit web, na kterém pracují. Barva nám totiž mnohdy podvědomě řekne, co si o webu nebo projektu máme myslet. Barvou...

Celý článek

10 tipů, kde se naučit SEO

Pokud se chcete dozvědět více o optimalizaci pro vyhledávače (SEO), budete muset hodně číst. A také i hodně učit. Ve skutečnosti jsou totiž nejlepší a nejúspěšnější SEO profesionálové ti, kteří zůstávají aktuální s nejnovějším vývojem. Na internetu se dá najít spoustu blogů a stránek, ale ne všechny musí zobrazit důvěryhodné informace. Proto, když čtete jakékoliv...

Celý článek

Návod: Jak mít dvě tlačítka na Facebook stránce?

Ještě než přistoupíme k dnešnímu článku, musím vás ač nerad upozornit na jednu velice nepříjemnou věc. Rozmohl se nám tady takový nešvar :-). Konkrétně jde o tlačítka na facebookové stránce, jelikož některé facebookové stránky mají místo jednoho tlačítka dokonce tlačítka dvě. A protože dvě je více, než jedna My na naší facebookové stránce v současné chvíli...

Celý článek

Jak napsat správně popisky na e-shop, tak aby prodávaly?

Ladíte texty na e-shop a nevíte jak je napsat tak, aby prodávaly co nejvíce? Rozdíl mezi špatným a skvělým popiskem může být až 30 % v konverzích, tak se mrkněte na tento článek, ať vám zbytečně neutíkají zákazníci. Udělejte si průzkum Důležité je dobře vědět, co prodáváte a komu. Možná si teď říkáte, že tohle...

Celý článek

Jak vytvořit správně tlačítka na webu?

Možná si říkáte, že vytváření tlačítek je přece naprosto jednoduchá věc. Ti z vás, co mají MioWeb nebo jinou šablonu na podobné bázi, to mají dost jednoduché. Přidají tlačítko, nastaví barvu, odkaz a je to. Podobné je to i u programování, vytvoříte obdélník, dovnitř vnoříte text a máte hotovo. Jenže nejde o to, jak se...

Celý článek

Jak správně vést komunikaci s klienty po e-mailu

Ať máte databázi kontaktů o několika stovek adres, případně o tisících či statisících, tak jedna ze základních a klíčových věcí pro kvalitní a účelovou komunikaci, je její způsob jak ji povedete. Pochopitelně, že nejsnadnější cesta je poslat všem, vše a nejlépe několikrát do týdne 🙂 Takto, prosím ne. Ať, už databázi adres máte nebo ji...

Celý článek

Lokální SEO tipy pro začátečníky

Lokální SEO se zaměřuje na výsledky vyhledávání v konkrétní lokalitě, kde se hledající uživatel vyskytuje. Uživatel může hledat kvalitní restauraci ve svém okolí, kadeřníka nebo otevírací dobu jakéhokoliv místního podniku. Nebo projíždí městem a dojde k nějakému problému s autem a potřebuje nutně najít nejbližší servis. V takovém případě byste měli být připraveni takového zákazníka...

Celý článek