Návod na tajný trik k Facebook reklamám

Nemám rád bulvární nadpisy a clickbaity, ale nemohl jsem si pomoci 🙂 Pokud tvoříte reklamy na Facebooku pravidelně, možná si myslíte, že většinu tajných triků znáte a nic vás už nepřekvapí. Já sám jsem myslel, že tato funkce je všeobecné známá, ale při nedávných debatách s kolegy z branže jsem zjistil, že řada z nich o této možnosti nemá, ani ponětí. Všimli jste si, že pokud vytvoříte 3x stejnou reklamu, tak na Facebooku se vám engagement (komentáře, sdílení, lajky) tříští do 3 reklam? Nekladli jste si někdy otázku, proč stejnou reklamu vytvářet 3x? Samozřejmě si můžete práci usnadnit tak, že vytvořenou reklamu zduplikujete do dalších reklamních sad, ale je tu jeden trik, který vám může ušetřit pár minut času.

Každý z nás zažil kampaně, kde bylo vytvoření desítky reklamních sad a k nim desítky reklam.  Vyřizování komentářů může být při absenci nějakého social media toolu velmi složité. Dnes se tedy podíváme na to, jak jednoduše mít všechny reakce u jednoho příspěvku. Postupujte dle návodu níže:

Návod

  1. Přejděte do Ads manageru 
  2. Vytvořte klasicky 1 reklamní sadu a 1 reklamu
  3. Reklamní sadu včetně reklamy zveřejněte
  4. Vytvoříte další reklamní sady a k nim další reklamy
  5. Místo vytváření nové reklamy, vyberete „Použít existující příspěvek“
  6. Přejdete v levé části obrazovky do menu a následně do „Příspěvky stránek“ a najděte vytvořenou reklamu pod vaší stránkou.
  7. Zkopírujete si ID reklamy a ID vložte do reklamy
  8. Reklamy zveřejněte.

Pro lepší přehlednost jsem pro vás připravil jednoduché video, které si můžete níže:

Výhody a nevýhody

Není všechno zlato, co se třpytí, proto se ještě sluší říci výhody a nevýhody tohoto „triku“.

Výhody:

  • Nemusím vytvářet stejnou reklamu víckrát
  • Všechen engagement mám u jednoho příspěvku

Nevýhody:

  • Když uděláte chybu, musíte reklamu opravit a poté celý postup opakovat
  • Celkově při změně v kreativě máte více práce
  • Tento trik nejde použít při dynamické kreativě

Znáte také nějaké tajné triky a tipy pro usnadnění práce s Facebookovou reklamou? Napište mi do komentářů a něco vymyslíme 🙂

Návod na tajný trik k Facebook reklamám
5 (100%) 3 Hodnocení
Vít Schaffarczik
Od roku 2015 se věnuji Facebookové reklamě. Spravoval jsem kampaně ve více, než 10 zemí světa a na třech různých kontinentech. Optimalizace FB kampaní mě baví každý den
Komentáře

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře.