Domů » Služby » Chatbot

Chabot

Chatbot

Mluvte s lidmi tam, kde jsou,

A kde s vámi chtějí mluvit.

Na Facebook Messengeru jich je v Česku téměř 5 milionů. To zaslouží pozornost.

Vaši zákazníci s vámi chtějí komunikovat kdykoliv se jim zachce a odpověď chtějí hned. A to v aplikaci, kterou stejně každý den používají ke komunikaci.

Chatbot pro Messenger bude sloužit vaším zákazníkům kdykoliv. 24/7/365.

Neztrácejte se zbytečně v lesích rozhodovacích stromů.

Nechte vývoj na nás.

Komunikace přirozenou řečí je nám lidem vlastní. Chatboty se jí musí teprve naučit. Bez kreativního obsahu to jsou jen algoritmy bez duše. Náš proces designu komunikace zajistí, aby váš chatbot měl opravdový charakter. Jen tak bude mluvit k vašim zákazníkům jejich řečí.

E-mail vs Messenger: Messenger Marketing vám pomůže snížit cenu za akvizici uživatele, zajistí vyšší zapojení uživatelů a přispěje k udržení zákazníků.

Míra otevření: Messenger 80 % / E-mail 25 %
Míra prokliku: Messenger 30 % / E-mail 3 %

Naše chatbot služby

Konverzační aplikace pro automatizaci komunikace chce odborníka, jinak může způsobit pořádnou neplechu a pošramotit vám vztahy se zákazníky.

1. Vývoj Messenger chatbotu

Podíváme se na problémy, které chcete s chatbotem řešit. Navrhneme řešení a postupně chatbot naučíme vše proto, aby s ním byli zákazníci spokojeni. Součástí jsou i měsíční reporty.

2. Messenger Marketing

Messenger používá více jak 1,3 miliardy lidí po celém světě a neustále roste. Proto je nejlepší doba začít s marketingem i zde pomocí messengeru a získat spoustu nových zákazníků.

3. Vlastní přání

Máš jiné přání ohledně chatbotu? Napiš nám. U chatbota dokážeme naprogramovat cokoliv a postupně ho naučit "lidštinu" pro potřeby tvých zákazníků.

Kdo se tě ujme

Všichni neděláme všechno, to by nikam nevedlo. Aby správa sociálních sítích byla opravdu zmáknutá, máme na to specialistu.

Jirka Slimařík

"Jsem tvořivý tvor. Momentálně dávám svou tvůrčí energii do chatbotů a hlasových aplikací. Nejúžasnější mi na tom přijde, že v tomto novém paradigmatu konverzačního designu se už lidé nemusí učit jak používat počítače a programy, ale tento design je v základu o tom naučit počítače “lidštinu”. Human centred design.

V téhle době se víc a víc stávají digitální rozhraní reprezentací vašeho byznysu pro miliardy lidí na celém světě. Jsem tu pro vás, abych vám pomohl skrze nové technologie efektivně komunikovat “lidštinou”.

Napište nám

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely vyřešení vašeho dotazu.