Domů » Služby » Copywriting

Copywriting

Copywriting

Co je copywriting?

Komunikace k zákazníkovi

 Prodáváš produkty a služby nebo chceš získat pozornost a sdělit lidem určitou myšlenku? Kdysi někdo řekl, že pero je silnější než meč. Způsob, jakým komunikuješ, rozhodne o tvém úspěchu.

Copywriting je řemeslo a využívá všechny nástroje od jazyka přes průzkum trhu, psychologii, prodejní strategie až po klíčová slova a optimalizaci pro vyhledávače. Perfektně napsaný text je rozhodujícím předpokladem pro to, že zaujmeš zákazníky v konkurenci stovek informací, kterým denně čelí. A copywriteři ví, jak toho docílit.

Styl komunikace a jeho vliv

Je to psychologie

Není to jen o tom napsat nějaké texty. Textům musíte dát myšlenku, správně je napsat a celkově sladit s vaším příběhem a produktem.

V jednoduchosti musíte svým textům dát hlavu a patu, aby se do nich zákazník mohl v klidu začíst a mohl přestat až například na děkovací stránce za nákup.

Jak ti pomůžeme

Texty prodávají a proto jde o nejdůležitější prvek na webu. V momentě, kdy texty nemají potřebný drive, jde celé podnikání do kopru. Pojďme s tím něco udělat.

1. Texty na web
i mimo něj

Texty musíš psát tak, aby zákazníka na tvém webu přikovaly a ne ho odradily. Ať už provozuješ kadeřnictví vonící lakem na vlasy nebo jsi CEO obří korporace s tisíci zaměstnanci, skvělé texty jsou základ. 

4. Branding copywriting

Do některých společností se zamilujeme, jiné nám nestojí za pozornost. O brand se snaží všichni, ale nemá ho každý. Není totiž zadarmo. Nestačí do něj investovat pouze peníze, ale spoustu času a trpělivosti.

2. Vytváříme Claimy
a slogany

 Jak dostat lidem do hlavy něco, co se z ní už nevykouří? Pomůžeme ti vytvořit slogany a claimy, které budou přitahovat oči zákazníků a nedají jim spát, protože to je přesně to, co by tyhle prvky měly mít. 

5. Popisky
produktů

Každý produkt je svým způsobem unikát. Je proto potřeba ho dokonale popsat, aby nezaujal jen vizuálně, ale také textově, tedy jeho popis. Popisky musejí mít danou strkturu a hlavně musejí být nabité informacemi, které chce zákazník vědět.

3. Sepíšeme pro vás články na blog

Blogy jsou dnes nejlepší cestou, jak si se zákazníkem vybudovat vztah. A všichni moc dobře víme, že dobré vztahy se rovnají skvělé reference a nejlepší reklama. Blog tedy na svém webu nesmíš vynechat.

6. Vlastní přání ( texty pro letáky, atd..)

Máš něco, co jsme tu nenapsali? Klidně nám napiš. Texty jdou vložit dnes skoro do všeho, takže je jasné, že tu nemůžeme vypisovat vše. Rádi ti ale pomůžeme, takže se budeme na tebe těšit.

Kdo se tě ujme

Všichni neděláme všechno, to by nikam nevedlo. Aby jsi texty měl opravdu profesionálně zpracované, ujme se tě náš copík.

Eliška Reznerová

"Cestuji, tedy píšu - píšu, tedy cestuji. Tato parafráze známého citátu je pro mě jako, ehm… napsaná. Sbírám zkušenosti a inspiraci nejen pro své příběhy, ale i pro slogany a marketingové strategie svých klientů. Pojďme spolu objevit nové zákazníky a vyprávět jim to, čemu budou naslouchat.

Poutavé příběhy a články si můžeš v online magazínu VICE Czech Rep./Slovakia či v brněnském zinu grandgarbage.cz. Přispívám na blogy společností Tchibo, E.ON a Strongbow, ověnčené cenami v soutěži Fénix content marketing."

Napište nám

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely vyřešení vašeho dotazu.