Domů » Služby » Sociální sítě

Reklamy soc. sítí

Optimalizované reklamy, které fungují

jak sociální sítě fungují?

Role sociálních sítí

Sociální sítě hrají v marketingovém mixu firem čím dál významnější roli. Kdo dnes není na Facebooku, jakoby neexistoval. Pravidlo je jasné: Chceš-li být v dnešním světě vidět, nesmíš na Facebooku a Instagramu chybět.

Je však rozdíl na sociálních sítích pouze být, nebo je umět využít možností ku prospěchu svému. Víš o tom, že sociální sítě nejsou jen o fotkách a videích s kočičkama? Přes Faceboook se dá také velmi efektivně prodávat.

Důležité prvky v podnikání

Facebook a Instagram

Ráj fotek, stories a influencerů. Instagram šlape na paty svému bratrovi Facebooku a v některých aspektech ho pomalu začíná válcovat. Patří tvá cílová skupina do Generace Y/Z? A nemáš účet na Instagramu? Tak to tě nebudou brát vážně.

Služby reklam

Nebýt na sociálních sítí nebo nepropagovat se přez ně, dnes už skoro není ani možné. Jendoduše bez toho se dnes neobejdeš, proto je třeba to uchytit pořádně za pačesy.

1. Reklama
na Facebooku

Akviziční kampaně, remarketing, opětovné oslovení zákazníků, zvýšení prodejů, zvýšení povědomí, zvýšení zapojení fanoušků. Tohle všechno a ještě mnohem více Facebooková reklama dokáže. Tak s chutí do toho!

2. Dynamický remarketing

Kde se ty reklamy berou? Navštívíš několik produktů na některém e-shopu a poté tě tyto reklamy online světem pronásledují, kde se dá. Ptáš se, jak na to? Tajemstvím je dynamický remarketing.

3. Audit reklamních kampaní

Potřebuješ kvalitní propagaci přes PPC, Fb reklamu nebo Sklik? Pomůžeme ti vytvořit grafické materiály, aby si své potencionální zákazníky nadchl a aby si tě pamatovali.

Kdo se tě ujme

Všichni neděláme všechno, to by nikam nevedlo. Aby jsi facebookové reklamy měl opravdu profesionálně zpracované, ujme se tě známý profík.

Odborník na sociální sítě

Vít Schaffarczik

"Facebooková reklama je mým denním chlebem. Spravoval jsem kampaně pro nejmenší živnostníky přes firmy s milionovými obraty až po pár firem s obraty miliardovými. Se svými klienty za Facebook reklamu utratíme měsíčně necelých 200 tisíc. Mám za sebou kampaně na 3 různých kontinentech a ve více než 10 zemích světa.

Jsou to cenné zkušenosti, vidět, jak na stejnou reklamu reagují lidé z různých zemí, jako je Anglie, USA nebo Filipíny. Poznal jsem celou řadu zajímavých lidí a jsem neskutečně vděčný za každou novou spolupráci, ke které jsem přizván."

Napište nám

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely vyřešení vašeho dotazu.