Domů » Služby » Sociální sítě

Sociální sítě

Sociální sítě

jak sociální sítě fungují?

Role sociálních sítí

Sociální sítě hrají v marketingovém mixu firem čím dál významnější roli. Kdo dnes není na Facebooku, jakoby neexistoval. Pravidlo je jasné: Chceš-li být v dnešním světě vidět, nesmíš na Facebooku a Instagramu chybět.

Je však rozdíl na sociálních sítích pouze být, nebo je umět využít možností ku prospěchu svému. Víš o tom, že sociální sítě nejsou jen o fotkách a videích s kočičkama? Přes Faceboook se dá také velmi efektivně prodávat.

Důležité prvky v podnikání

Facebook a Instagram

Není to jen o tom napsat nějaké texty. Textům musíte dát myšlenku, správně je napsat a celkově sladit s vaším příběhem a produktem.

V jednoduchosti musíte svým textům dát hlavu a patu, aby se do nich zákazník mohl v klidu začíst a mohl přestat až například na děkovací stránce za nákup.

Služby reklam sociálních sítí

Nebýt na sociálních sítí nebo nepropagovat se přez ně, dnes už skoro není ani možné. Jendoduše bez toho se dnes neobejdeš, proto je třeba to uchytit pořádně za pačesy.

1. Reklama
na Facebooku

Akviziční kampaně, remarketing, opětovné oslovení zákazníků, zvýšení prodejů, zvýšení povědomí, zvýšení zapojení fanoušků. Tohle všechno a ještě mnohem více Facebooková reklama dokáže. Tak s chutí do toho!

2. Dynamický remarketing

Kde se ty reklamy berou? Navštívíš několik produktů na některém e-shopu a poté tě tyto reklamy online světem pronásledují, kde se dá. Ptáš se, jak na to? Tajemstvím je dynamický remarketing.

3. Audit reklamních kampaní

Myslíš, že tvé reklamy nefungují správné? Máš pochybnosti? Prověříme to! Zpracujeme audit reklamních kampaní a řekneme, jestli reklamy mohou běžet lépe nebo je čas na změnu.

Kdo se tě ujme

Všichni neděláme všechno, to by nikam nevedlo. Aby jsi facebookové reklamy měl opravdu profesionálně zpracované, ujme se tě známý profík.

Vít Schaffarczik

"Facebooková reklama je mým denním chlebem. Spravoval jsem kampaně pro nejmenší živnostníky přes firmy s milionovými obraty až po pár firem s obraty miliardovými. Se svými klienty za Facebook reklamu utratíme měsíčně necelých 200 tisíc. Mám za sebou kampaně na 3 různých kontinentech a ve více než 10 zemích světa.

Jsou to cenné zkušenosti, vidět, jak na stejnou reklamu reagují lidé z různých zemí, jako je Anglie, USA nebo Filipíny. Poznal jsem celou řadu zajímavých lidí a jsem neskutečně vděčný za každou novou spolupráci, ke které jsem přizván."

Napište nám

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely vyřešení vašeho dotazu.