Domů » Služby » Správa sociálních sítí

Správa sociálních sítí

Být aktivní na FB a dalších sítích je nutnost.

Sociální sítě

Musíte tam být pro váš business

Sociální sítě hrají v marketingovém mixu firem čím dál významnější roli. Kdo dnes není na Facebooku, jakoby neexistoval. Pravidlo je jasné: Chceš-li být v dnešním světě vidět, nesmíš na Facebooku a Instagramu chybět.

Je však rozdíl na sociálních sítích pouze být, nebo je umět využít ku prospěchu svému. Víš o tom, že sociální sítě nejsou jen o fotkách a videích s kočičkama? Přes Facebook se dá také velmi efektivně prodávat.

Správa sociálních sítí

Ukaž, co jsi zač

Být na facebooku a dalších sociálních sítích neustále aktivní je v dnešní době opravdu potřeba. Být neustále na očích- o to tady jde. Lidé velmi rychle zapomenou a to je šance pro konkurenci.

Na Facebooku je v našem malém rybníčku v ČR dnes přes 5,2 milionu uživatelů a rybařit by chtěl kdekdo. Je však třeba aby se o vašich úlovcích někdo dozvěděl. Když budete připraveni a budete mít správnou návnadu, rybky k vám na palubu začnou skákat samy.

Služby správy soc. sítí

Správná aktivita na sociálních sítích ti přivede spousty skvělých zákazníků se kterými budeš upevňovat vztah a přiblížíš se jim.

1. Publikační plán

Je to vlastně takový plán hry. Sestavíme totiž to, co by tvé zákazníky zajímalo, rozmyslíme na měsíc dopředu, co se kdy publikuje a tvá stránka dostane řád, který potřebuje.

2. Správa soc. sítí

Prezentace Není problém, nech to na nás a my tvou stránku dáme dohromady a budeme jí spravovat, aby správně fungovala.

3. Nastavení

Všechny sociální sítě nabízí množství nastavení, které je potřeba projít a přizpůsobit. Profil firmy, tebe nebo tvého produktu připravíme a pošleme do světa v nejlepší podobě.

Kdo se tě ujme

Všichni neděláme všechno, to by nikam nevedlo. Aby správa sociálních sítích byla opravdu zmáknutá, máme na to specialistu.

Specialista na publikace FB

Honza Kovalčík

„Prodeje mohou vést k reklamě, stejně jako reklama vede k prodeji.“

Tohle je přesně ta sněhová koule, která se každým dalším pohybem o něco zvětší. Já budu ten, kdo se postará, aby toho sněhu bylo vždy dostatek. Při vytváření obsahu využívám nastřádané znalosti z oblasti online marketingu- musí to prostě dávat hlavu a patu. S klienty tvoříme jeden tým a dávám možnost vzniku promyšlenému a kreativnímu obsahu. Pojďme tvořit!“

Napište nám

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely vyřešení vašeho dotazu.